خرید پستی جای قاشق و چنگال Lamour | iranmna فروشگاه اینترنتی

جای قاشق و چنگال Lamour
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی

جای قاشق و چنگال Lamour

داشتن محلی برای نگهداری از قاشق و چنگال به صورت مرتب و به گونه ای که پس از شسنشو ، در معرض آلودگی قرار نگیرند ؛ بسیار مناسب و ضروری است. این جای قاشق چنگال ، بهترین انتخاب برای نظم دهی و نگهداری مناسب از انواع قاشق و چنگال و چاقو است. با رنگ طوسی زیبا و طراحی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد.

 

این محصول دارای 3 خانه  بزرگ می باشد که برای قرار گیری 12 عدد قاشق و چنگال مناسب است و 2 دو عدد جایگاه کوچک که برای قرار گیری دو قاشق و چنگال طراحی شده است. جنس این محصول پلاستیکی است و بسیار مرغوب و باکیفیت می باشد. شما میتوانید با تهیه یک یا چندین عدد از این استند شیک ، و قرار دادن آنها در کشو و کابینت ، نظم را در سر تا سر آشپزخانه ایجاد کنید و لذت ببرید. کیفیت بینظیر و بسته بندی مناسبی دارد . ابعاد این استند 39.8x11.4x5.8 سانتی متر می باشد و با کمترین اشغال محیط ، بهینه ترین استفاده و کاربرد را دارد.

قیمت این محصول150000تومان



قیمت : 150,000  تومان
خرید پستی