خرید پستی تابه تک دسته مربعی vims | iranmna فروشگاه اینترنتی

تابه تک دسته مربعی vims
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

تابه تک دسته مربعی vims

امروزه ظروف سرامیکی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. زیرا ظروف تفلن و انواعی از جنس های فلزی دیگر موجب نفوذ مواد سمی به محتویات غذا و در نهایت آسیب رسیدن به سلامتی ما می شوند. اما پخت و پز با ظروف سرامیکی بسیار سالم و بهداشتی می باشد. همچنین شستشوی ظروف سرامیکی بسیار راحت می باشد و لکه ها به سرعت ار بین می روند و همچنین هیچ گونه خراشی روی ان ایحاد نخواهد شد. همچنین با توجه به اینکه جنس سرامیک حرارت را به خوبی حفظ می کند ؛ باعث می شود سرعت پخت و پز بالا برود و از میزان حرارت کمتری استفاده کنیم. ظروف سرامیکی این امکان را به شما می دهند تا غذاها را بدون استفاده از روغن و چرب کردن ظرف ، آماده کنید ؛ بدون آنکه خشک و سفت شوند. در نتیجه یکی از سالم ترین روش های پخت و پز استفاده از این ظروف است.

امروز با یک ظرف سرامیکی بسیار شیک و مینیمال آشنا می شویم. تابه تک دسته مربعی ، جنس سرامیکی مقاوم در برابر حرارت ، خراش و لکه گرفتن می باشد. ابعاد این ظرف 25x17x4 سانتی متر می باشد. میتوانید با کمک این تابه انواع غذاهای خوشمزه و سالم را در مایکروفر ، فرگاز ، فریزر نگهداری و آماده کنید. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی دارد. تابه تک دسته شیک علاوه بر ویژگی های کاربردی خود دارای ظاهر بسیار زیبا می باشد و زیبایی ویژه ای به دکور سفره و آشپزخانه شما می دهد. بهترین هدیه برای دوستان و عزیزانتان و بهترین انتخاب برای پخت و پز سالم می باشد.

قیمت این محصول95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی