خرید پستی زیرلیوانی طرح سنگ شیار دار | iranmna فروشگاه اینترنتی

زیرلیوانی طرح سنگ شیار دار
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

زیرلیوانی طرح سنگ شیار دار

زمانیکه مهمان می آید برای پذیرایی نوشیدنی اکثر افراد از پیش دستی برای قراردادن لیوان نوشیدنی استفاده می کنند که اینکار علاوه براینکه زیبایی چشم نوازی را به تصویر نمی کشد، باعث می شود فضا برای استفاده از پیش دستی برای پذیرایی های دیگر کم باشد . به کارگیری کمی خلاقیت و سلیقه در پذیرایی علاوه بر افزایش احترام به مخاطب، باعث لذت بردن مهمانان از پذیرایی و سلیقه شما نیز می شود.

زیرلیوانی های طرح سنگ از برند رایکا  زیبایی و خوش سلیقگی را با خود به همراه می آورد تا در پذیرایی هایتان منحصربه فرد باشید. این کالا از جنس چوب و با ابعاد حدودی 10x10x5 سانتی متر می باشد . ضذآب و ضد حرارت است و هیچ تغییر رنگی در طرح آن پس از شست و شو رخ نمی دهد.

این زیر لیوانی با رنگ و شیارهای خاصی که دارد توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.این طراحی ویژه که نقش سنگ بر چوب قراردارد باعث شده است این زیرلیوانی در عین سبکی از زیبایی چشمگیری برخوردار باشد. حرارت لیوان نوشیدنی های داغ باعث هیچ گونه تغییر حالتی در شکل و رنگ زیرلیوانی نمی شود و شما می توانید به راحتی آن را بشویید و مکررا از آن استفاده کنید. همچنین یکی دیگر از کاربرد های زیرلیوانی این است که باعث می شود لکه دور لیوان نوشیدنی بر میز یا رومیزی باقی نماند و مجبور به شستن آن نشوید.

قیمت این محصول 95000 تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی