خرید پستی قوری پیرکس 1100 میلی لیتر | iranmna فروشگاه اینترنتی

قوری پیرکس 1100 میلی لیتر
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 110,000  تومان
خرید پستی
قوری پیرکس 1100 میلی لیتر

 

شاید برای خیلی ها پیش آمده باشد که مهمان زیادی داشته باشند و برای سرو چای به دلیل کوچکی قوری مجبور باشند چند باره چای دم کنند. قوری پیرکس با ظرفیت 1100 میلی لیتری خود خیال شما را از سرو چای در اینگونه مهمانی های شلوغ راحت می کند.این قوری با داشتن شیشه ی پیرکس محکم قابل قرار گیری بر روی سماور است و دارای فیلتری استیل می باشد که شستن آن بسسار راحت است. این قوری را می توانید تا مدت های زیادی استفاده کنید.

 

 

شفافیت این قوری باعث می شود از حجم و محتویات درون قوری آگاه شویم.قوری های از جنس پیرکس ظاهر بهتری نسبت به قوری های چینی و استیل برخوردارند و همچنین وزن کمتر و رنگ زیباتری دارند.این قوری دارای یک صافی از جنس استیل ضد زنگ است و درب آن پلاستیکی و عایق می باشد. همچنین این قوری قابلیت گذاشتن روی چایساز را دارد.از این محصول به عنوان کادویی برای دوستان و عزیزانتان می توانید استفاده کنید.این قوری قابلیت استفاده بر روی شعله مستقیم را ندارد.از دیگر مزایای این قوری داشتن صافی جهت چای خشک و دمنوش می باشد که به عنوان تفاله گیر استفاده می شود.

 

 

مشخصات کلی کالا:

جنس بدنه : پیرکس

گنجایش : 1100 میلی لیتر

فیلتر دارد

ابعاد : 12*13*13 سانتی متر

وزن : 200 گرم

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
مقاوم در برابر حرارت

 

قیمت این محصول 110000 تومان


قیمت : 110,000  تومان
خرید پستی