خرید پستی پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner | iranmna فروشگاه اینترنتی

پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

پنجه شوی حیوانات خانگی Paw Cleaner

شستشو و نظافت پنجه‌های سگ و دیگر حیوانات خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا این بخش از بدن حیوانات به‌طور مداوم با زمین و سطوح مختلف در تماس است و می‌تواند آلودگی، میکروب‌ها و حتی مواد مضر را به خانه وارد کند. با تمیز نگه داشتن پنجه‌ها، نه تنها سلامت حیوانات حفظ می‌شود، بلکه از انتقال آلودگی‌ها به محیط زندگی جلوگیری شده و بهداشت کلی خانواده و محیط خانه نیز ارتقاء می‌یابد.

این محصول یک شستشودهنده قابل حمل پنجه حیوانات خانگی است که برای تمیز کردن سریع و آسان پنجه سگ‌ها و دیگر حیوانات طراحی شده است. این دستگاه با برس‌های داخلی خود، آلودگی و خاک را از بین می‌برد، بدون اینکه به پوست حیوان آسیب برساند. استفاده از آن بسیار راحت است؛ کافی است پنجه حیوان را درون دستگاه فرو ببرید و آن را بچرخانید. با استفاده از پنجه شوی Paw Cleaner عمل شستشوی پنجه ها برای حیوانات خانگی هم لذت بخش تر می شود.

این شستشودهنده پنجه از سیلیکون نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده و شامل برس‌های سیلیکونی داخلی برای تمیز کردن پنجه حیوان است. طراحی آن سبک و قابل حمل است و با داشتن ابعاد ۱۵ × ۱۰ سانتی‌متر برای سگ‌های متوسط مناسب است. وزن این پنجه شوی 300 گرم بوده و مواد استفاده شده در آن ایمن و ضد حساسیت برای حیوانات خانگی هستند.

قیمت این محصول 350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی