خرید پستی چراغ قوه همراه light | iranmna فروشگاه اینترنتی

چراغ قوه همراه light
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی

چراغ قوه همراه light

جمع و جور و استفاده گسترده: این چراغ قوه جاکلیدی چند منظوره جمع و جور و سبک است که با گیره فنری طراحی شده است که به شما امکان می دهد آن را به راحتی به کوله پشتی، کمربند یا سایر وسایل خود متصل کنید. 

 جنس با کیفیت: ساخته شده از با کیفیت ABS، PS و آلیاژ آلومینیوم، این چراغ قوه جاکلیدی محکم، بادوام و مقاوم در برابر تغییر شکل است که استفاده طولانی مدت را تضمین می کند، در حالی که می تواند به عنوان درب بازکن بطری نیز عمل کند که راحت و کاربردی است.

 باتری بزرگ و شارژ آسان: با ظرفیت باتری بزرگ 400 میلی آمپر ساعت، این چراغ قوه جاکلیدی روشنایی طولانی مدت را ارائه می دهد.  همچنین دارای نشانگر LED باتری است که به شما امکان می دهد همیشه از سطح باتری مطلع شوید.  رابط Type-C شارژ را راحت و بدون دردسر می کند. عملکرد براکت و سوت قابل تنظیم: پایه قابل تنظیم 180 درجه در پشت چراغ قوه جاکلیدی امکان چرخش و موقعیت یابی آسان را فراهم می کند.  همچنین دارای یک سوت مخفی، تولید صدای بلند و داشتن فاصله انتقال طولانی است.

قیمت این محصول350000تومان



قیمت : 350,000  تومان
خرید پستی