خرید پستی ابزار دستی چندکاره snw | iranmna فروشگاه اینترنتی

ابزار دستی چندکاره snw
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی

ابزار دستی چندکاره snw

اگر برای تمامی کارهای تعمیراتی خود نیاز به ابزارهای مختلفی دارید نیازی نیست هزینه اضافی کنید تنها با این ابزار فوق العاده میتوانید تمامی کارهای تعمیراتی خود را انجام دهید به بهترین شکل ممکن. این ابزار بسیار خوش دست و مقاوم است.

 

 
 جنس: فولاد کربن بالا
 اثر درمان سطحی: مات
 وزن: 82 گرم / هر کدام
 رنگ: مشکی و نقره ای

 

 
 ساخته شده از فولاد کربن بالا، سطح مقاوم در برابر خوردگی و صیقلی، گردتر و بادوام تر، به راحتی زنگ نمی زند. ابزار چندکاره به عنوان یک ابزار جیبی طراحی شده است که حمل آن را آسان می کند.  طراحی منحصر به فرد طبیعت را با ابزارهای چند منظوره ترکیب می کند.
 
 این ابزار چند منظوره یک ابزار ایده آل برای تعمیر و نگهداری و علاقه مندان  به ماجراجویی است.  ابزار 18 در 1 دانه برف را می توان برای باز کردن بطری های نوشیدنی، چرخاندن پیچ های مختلف، تعمیر اسکی و دوچرخه، جعبه های باز و غیره استفاده کرد. می توان از آن برای دوچرخه سواری، ورزش، ماجراجویی در فضای باز، سوار شدن به هواپیما، کمپینگ، سفر و ... استفاده کرد.

قیمت این محصول80000تومان




قیمت : 80,000  تومان
خرید پستی