خرید پستی آویز حوله مثلثی 2عددی | iranmna فروشگاه اینترنتی

آویز حوله مثلثی 2عددی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی

آویز حوله مثلثی 2عددی

استفاده از حوله در هر آشپزخانه ای بسیار مهم و ضروری است. بدین جهت بهتر است پارچه ها در دسترس باشند.از طرفی بهتر است دستمال های آشپزخانه را مرتب نگهداری کنید ، زیرا این کار علاوه بر ایجاد دکور زیبا ، نظم و راحتی را در استفاده از دستمال ها ایجاد می کند.بسیاری از مواقع در آشپزخانه با شیر آب کار می شود بنابراین نمی شود هربار برای خشک کردن دست از دستمال ها کاغذی یک بار مصرف استفاده کرد زیرا این کار علاوه بر اینکه به محیط زیست آسیب می زند ؛ باعث صرف هزینه های گزافی جهت پرداخت برای دستمال های متعدد خواهد شد. بدین منظور برای ایجاد تسهیل در استفاده از پارچه در آشپزخانه و منزل ، بهترین گزینه استفاده از آویزهای حوله می باشد.

آویز حوله مثلثی ، از جنس استیل می باشد و به هیچ عنوان زنگ نمیزند. دارای قلابی در قسمت بالایی خود می باشد و میتوانید آن را به دسته های کابینت یا گیره های ظرف، آویزان کنید و نیازی به ایجاد سوراخ در دیوار و صرف انرژی زیاد نیست. به راحتی آن را در دسترس خود آویزان کنید و حوله را روی آن قراردهید. ارتفاع قلاب این آویز 6.5 سانتی متر و ابعاد بخش مثلثی آن 16.5 سانتی متر می باشد. در نتیجه حوله های با ابعاد بزرگ نیز روی این آویز به راحتی قرار می گیرد.

از ویژگی های متمایز این آویز، داشتن جنس مقاوم ، محکم و با کیفیت آن می باشد که باعث می شود زمانیکه حوله های سنگین روی آن آویزان است یا برای خشک کردن دستتان به این آویز فشار آورید ؛ برخلاف جنس های پلاستیکی دچار شکستگی و تغییر شکل نخواهد شد. با دوام ترین انتخاب برای آویز حوله در آشپزخانه، حمام و اتاق ها می باشد.میتوانید از این آویز برای قرار دادن لباس های خود ، پیش بند آشپزی و حوله های حمام نیز استفاده کنید.

قیمت 2عدد از این محصول40000تومان



قیمت : 40,000  تومان
خرید پستی